...

Handelsbetingelser

Her er vores handelsbetingelser. Når du handler i vores butik, gælder følgende handelsbetingelser.

 

Generelle betingelser

  1. Du har ikke krav på retur eller ombytning, men vi imødekommer det i rimeligt omfang, hvis varen ikke er pakket op.
  2. Ved reparationer, hvor noget går galt, og det er vores skyld, dækker vi udgifterne. Opstår der en risiko, der ikke skyldes os, er det på kundens regning. Vi kontakter altid kunden, inden vi fortsætter i sådanne tilfælde.
  3. Udstyr, der ikke er afhentet efter 6 måneder, kasseres, hvis kunden ikke reagerer inden da.
  4. Vi lever af vores gode, lokale omdømme og vil gøre alt for at sikre glade kunder, men det skal ske på et rimeligt grundlag.

 

GPDR

Leder du efter vores GPDR information, klik her for at læse om vores GPDR politik.

Der kan ske følge fejl som sker ved at noget åbnes

  1. Hvis det er produktet eller en risiko ved en reparation går i stykker dækkes det ikke af butikken
  2. Hvis skaden skyldtes udelukkende vores fejl, udbedre vi skaden uden meromkostning eller en erstatning
  3. Hvis et produkt, feks en iPhone skærm driller, og denne skærm beskadiges, er ombytning ikke mulig. Produkter skal være intakt.

 

Reklamationsret

  1. Reklamationsretten er 2 år.
  2. EN reklamationsret er ikke en garanti.
  3. Beskadigelse af et produkt kan få reklamationsrettet til ikke at du hvis skaden har indflydelse på skadens art eller omfang.

Læs mere om vores reklamationsret, klik her.

 

Regler og information

Disse står oftest under de forskellige reparationer. Spørg hvis du er i tvivl, vi vil vejlede og forklare om de ting der kan ske i en reparation.

 

Vi er en lokal

Vi er en lokal, vi lever af de lokale, så vi vil altid gøre alt hvad vi kan, og lidt mere til.

Vi holder os altid til loven og det lovbestemte. Det kan føles træls hvis der skal testes nogle ting for at sikre det er det korrekte der er skadet.

 

Ny iPhone skærm dræner iPhone batteri

En kunde kom og fortalte at hans nye skærm bruger mere strøm end den gamle. Vi forklare dette bør ikke være muligt da det styres af bundkortet.

Efter en del snak kom kunden forbi. Vi kunne se at Facebook brugte 52% strøm og anbefalede at fjerne dette. Da disse app det blev fjernet var strømmen bedre og tlf kan lade normalt igen.

Vi vil gerne at opleves der noget som driller, at der tænkes positivt. i 90% af tilfælde er det bruger fejl eller anden elementer der driller, ikke det vi har lavet.

 

Husk det gode humør

Det er træls når noget er lavet ikke virker korrekt. Der kan være mange grunde. Tag det gode humør med, vi skal nok hjælpe med at finde fejlen, og om det skyldes de vi har lavet.

Positivitet er altid dejligt. Vi er mennesker, og mange ansatte  har diagnoser som går de reagaere meget på negativitet.

 

Mekanikeren

Hvis mekanikeren skifter dæk og aircondition stopper med at virke, ved alle at dækskiftet ikke har noget med dette at gøre. Desværre er det oftest at når det sker ved elektronik tror folk det helt klart har noget med det vi har lavet op til flere måneder efter.

 

Kontakt os

Hvis du vil kontakte os, så klik her for at gå til kontakt siden.

 

Reklamationsretten

Vil du vide mere om reklamationsret, så klik her for at læse om det forbrug.dk

Custom Gamer PC vejledningr

Ring mig op

Det der med IT er ikke altid så let, derfor tilbyder vi at ringe dig op, sådan du med egne ord kan forklare dit problem, så kommer vi med løsningen.

Hadsten Computer - Vi hjælper dig via fjernsupport

Har du problemer?

Vi hjælper dig via fjernsupport

Pr. påbegyndt kvarter, kr. 249,-